۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سایت مسکن املاک تهران

پیش فروش واحدهای مسکونی غرب تهران در املاک تهران

اخبار مسکن

بسیاری از افراد، بخصوص در شهرهای بزرگی مثل تهران در منازل استیجاری ساکن می باشند، قشر عظیمی از این افراد روزانه اخبار و اتفاقات حول محور مسکن را پیگیری می کنند تا شاید اتفاق خوش یومنی رخ داده، قانون جدیدی تصویب شود و یا بازار مسکن با رکود بیشتری مواجه شود تا شاید بتوانند از این شرایط پیش آمده استفاده کرده  و به آرزوی دیرینه خود یعنی خانه دار شدن و خرید مسکن خود ، دست یابند.

افزایش وام خرید مسکن یکی از اخبار مهم حیطه مسکن می باشد که دولتمردان قول آن را به مردم داده اند. بسیاری امید این را دارند که با افزایش وام خرید مسکن، توان مالی بیشتری برای خرید مسکن مورد نیازشان را پیدا کنند. اما تا چه میزان این گفته به حقیقت بپیوندد و عملی شود، مشخص نیست. البته این نظریه وجود دارد که با افزایش مبلغ وام مسکن، املاک نیز گرانتر شده و باز هم به قدرت و توان مالی افراد برای خرید مسکن اضافه نشود.

ادامه مطلب...
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

داستان زندگی رضا صادقی،دانلود موزیک ویدئو و آلبوم جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام بانوی تنها

پیش از دانلود این آهنگ جدید از رضا صادقی بد نیست کمی در مورد بیوگرافی این خواننده محبوب موسیقی پاپ بدانید.رضا صادقی چهار خواهر و یک برادر به نام محمد رضا دارد، وی اصالتا از شهریست بنام میناب و در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندر عباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او در ۲۰ بهمن ۹۰ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. و در 17 بهمن 92 دارای دختری به اسم تیارا می‌شود. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.

رضا صادقی بخاطر روابط شخصی به گویش بندر عباسی، زبان عربی کشورهای حوزه خلیج فارس و انگلیسی تسلط کامل دارد.وی در کودکی به علت سرما خوردگی به دکتر برده شد که متاسفانه پرستار آمپول پنی سیلین را به اشتباه در عصب وی تزریق نمود و به خاطر آن تمامی بدن وی فلج شد اما بعد از تلاش های پدر و مادر و طی درمان کل بدن ایشان مداوا شد و فقط در زانوهایش ضعفی ایجاد شد.اولین تجربه او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد.

او در سال ۱۳۷۲ اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.علاقه او به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا آثار او تحت تاثیر آنها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او تا امروز نزدیک به ۱۲۰ ترانه در قالب ۸ آلبوم ارائه کرده‌است. او که به مشکی پوش معروف است از ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ لباس مشکی بر تن می‌کند. آغار معروفیت او به ترانه مشکی رنگ عشقه در آلبوم مشکی رنگ عشقه بر می‌گردد. وی پس از مشکی رنگ عشقه آلبوم پیرهن مشکی را بصورت رسمی ارائه کرد. آلبوم وایسا دنیا دومین البوم رسمی وی بود که در سال ۸۵ منتشر شد و موجی عظیم ایجاد کرد.

ادامه مطلب...
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

خرید هاست سی پنل و سرور مجازی ایران نامحدود

خرید هاست سی پنل و سرور مجازی ایران نامحدود

یکی از مهمترین معیارهای ایجاد یک وبسایت موفق و کارآمد، تهیه و خرید هاست پرسرعت و ایمن و یا خرید سرور مجازی قدرتمند می باشد. وجود یک هاست پرسرعت و یا یک سرور مجازی قدرتمند برای موفقیت هر وبسایتی ائم از فروشگاهی ، خبری و کاربر م ها که مدیران این وبسایتها، اندیشه موفقیت را در سر می پرورانند، الزامی می باشد. 



ادامه مطلب...
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۴:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

فروش گوشی دست دوم موبایل و تبلت

خرید و فروش گوشی دست دوم

موبایل کده، اولین مرکز تخصصی خرید و فروش گوشی و تبلت دست دوم در سراسر کشور بوده وخدمات منحصر به فردی در زمینه ثبت اگهی رایگان برای فروش گوشی دست دوم در موبایل کده انجام می شود.در این وبسایت، شما می توانید به ساده ترین روش آگهی فروش گوشی دست دوم و یا نوی خود را ثبت کرده و به بالاترین قیمت ممکن و در کمترین زمان به فروش برسانید روزانه هزاران نفر از وبسایت بزرگ " موبایل کده " بازدید می کنند گوشی مورد نیاز خود را خریداری کرده و یا گوشی های موبایل خود را برای فروش، در این وبسایت ثبت می کنند.

در موبایل کده براحتی قادر هستید گوشی دست دوم خود را آگهی کنید و بفروشید.

برای فروش گوشی دست دوم کافی است که به وبسایت موبایل کده آمده، در کمترین زمان ممکن و به آسانی آگهی فروش موبایل دست دوم خود را ثبت کرده و از این فرصت مناسب پیش آمده در وبسایت بزرگ موبایل کده استفاده نمایید. افراد بسیار زیادی در این وبسایت عضو هستند بی شک، یک نفر از این افراد می تواند مشتری و خریدار گوشی و یا تبلت شما باشد.

در موبایل کده می توانید آگهی خود را به چند صورت ثبت کنید تا از شانس بیشتری برای دیده شدن آگهی خود برخوردار باشد.

خرید و فروش گوشی های دست دوم

  1. آگهی رایگان
  2. آگهی ویژه
  3. فوری فروشی
آگهی عادی : خدمات آگهی عادی کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای بایت درج آگهی در سایت از آگهی دهنده دریافت نمی شود، بدیهی می باشد که این نوع آگهی دارای تاریخ انقضا می باشد و پس از فرا رسیدن تاریخ انقضا آگهی شما از دسترس خارج خواهد شد.
آگهی ویژه برای خرید و یا فروش گوشی دست دوم :آگهی ها تاریخ انقضا ندارند و همیشگی خواهند بود. قیمت پیشنهادی خریداران از طریق ارسال پیام کوتاه به اطلاع فروشندگان خواهد رسید. آگهی های ویژه در صفحه نخست سایت با اولویت بیشتری نمایش داده می شوند و از بازدید بیشتری بر خوردار خواهند شد.شما با صرف مبلغ ناچیزی می توانید گوشی موبایل و یا تبلت مورد نظر خود را با قیمت بالاتر و با سرعت بیشتری به فروش برسانید.
برای کمک به بهتر دیده شدن آگهی های ویژه، این آگهی ها ۳ روز متوالی در خبرنامه وب سایت آگهی ویژه، ارسال خواهد شد همچنین در صفحه اینستاگرام موبایل کده نیز به نمایش در خواهد آمد.
آگهی فوری فروشی : آگهی ها تاریخ انقضا ندارند و همیشگی خواهند بود. قیمت پیشنهادی خریداران از طریق ارسال پیام کوتاه به اطلاع فروشندگان خواهد رسید. آگهی های فوری فروشی در صفحه نخست سایت به مدت ۲۴ ساعت در بالاترین قسمت قرار می گیرد و بازدید حد اکثری را بدست می آورد.با ثبت آگهی فوری، می توانید تمام پیشنهادات افراد مختلف را دریافت کرده و کالای خود را به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کنید.
برای ثبت آگهی فروش گوشی دست دوم  خود همین حالا اقدام کنید.

ثبت آگهی برای فروش گوشی دست دوم

 برای ورد به سایت موبایل کده،و فروش گوشی دست دوم خود، اینجا کلیک نمایید.

خریداران عزیز با امکانات جستجوی پیشرفته قرار گرفته شده در سایت به راحتی می توانند برای خرید و فروش گوشی دست دوم اقدام نمایند و دستگاه مورد نیاز خود را بیابند و با داشتن شماره تلفن فروشنده توافقات لازم را برای خرید انجام دهند. برای هر آگهی ثبت شده در سایت می توانید براحتی پیشنهاد قیمت خود را ارسال نمایید تا به وسیله پیام کوتاه به خریدار ارسال شود تا توافقات نهایی را انجام دهید.

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی

بدون شک در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت در تبادل اطلاعات، یک امر حیاتی در زمینه ی بروز بودن محسوب می شود.


 

نمی توان در مورد اهمیت پایداری و سرعت در تبادل اطلاعات توصیف زیادی کرد. اما مسلما نمی توان به راحتی هم بستری مناسب برای اطمینان به حفظ اطلاعات خود پیدا کرد. شاید بتوان گفت مهمترین نکته در هنگام تصمیم گیری برای ذخیره ی اطلاعات و داده در فضای مجازی، همین پیدا کردن پشتیبانی مطمئن و پایدار است.

ویژگی های خرید سرور مجازی

اگر می خواهید وب سایت یا وبلاگی تاسیس کنید، می بایست ابتدا به دنبال یک پشتیبان مطمئن و پایدار که بتواند فضایی پرسرعت و قدرتمند از وب را در اختیارتان قرار بدهد، باشید. ذخیره ی اطلاعات در جایی مطمئن، امری ضروری است. همچنین فضای وب می بایست روی سروری پرسرعت قرار داشته باشد که پورت تبادل اطلاعات آن گنجایش بالایی داشته و اطلاعات مورد نیاز را در کسری از ثانیه فراهم آورد.

با خرید سرور مجازی علاوه بر استفاده از پهنای باند وسیع، از امنیت بالای این سرور مجازی نیز بهره مند خواهید شد.

با تشکر موفق باشید

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

خرید سرور مجازی مطمئن و ایمن

خرید سرور مجازی

بدون شک در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت در تبادل اطلاعات، یک امر حیاتی در زمینه ی بروز بودن محسوب می شود.


 

نمی توان در مورد اهمیت پایداری و سرعت در تبادل اطلاعات توصیف زیادی کرد. اما مسلما نمی توان به راحتی هم بستری مناسب برای اطمینان به حفظ اطلاعات خود پیدا کرد. شاید بتوان گفت مهمترین نکته در هنگام تصمیم گیری برای ذخیره ی اطلاعات و داده در فضای مجازی، همین پیدا کردن پشتیبانی مطمئن و پایدار است.

ویژگی های خرید سرور مجازی

اگر می خواهید وب سایت یا وبلاگی تاسیس کنید، می بایست ابتدا به دنبال یک پشتیبان مطمئن و پایدار که بتواند فضایی پرسرعت و قدرتمند از وب را در اختیارتان قرار بدهد، باشید. ذخیره ی اطلاعات در جایی مطمئن، امری ضروری است. همچنین فضای وب می بایست روی سروری پرسرعت قرار داشته باشد که پورت تبادل اطلاعات آن گنجایش بالایی داشته و اطلاعات مورد نیاز را در کسری از ثانیه فراهم آورد.

خرید سرور مجازی

حال اگر وب سایت شما پربازدید باشد یا نیاز به سرعت بالایی در تبادل اطلاعات داشته و یا به فضایی زیاد و گسترده نیاز داشته باشد، می بایست از یک هاست پربازدید و یا سرور مجازی استفاده نمایید. هاست پربازدید، باید پرسرعت نیز باشد. بهترین انتخاب، انتخاب یک هاست داخلی است. در صورتی که یک هاست که سرور هایش داخل خود ایران باشند و زمان تبادل اطلاعات را بتوان به وسیله ی آن کاهش داد؛ یعنی هاست سی پنل ایران. همچنین می توان از سرور مجازی استفاده نمود که بخاطر ویژگی های خاصش، پرسرعت و پایدار است. همچنین اگر سرور مجازی، خودش در دیتاسنتر های ایران باشد، سرعت تبادل اطلاعات را بالا می برد. سرور مجازی ایران با ترافیک نامحدود نیز اطمینان خاطر زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و باعث می شود خیالتان از بابت محدودیت بازدید، استفاده از منابع سرور و پهنای باند راحت باشد. لذا پیشنهاد ما به شما، استفاده از سرور مجازی ایران نامحدود است که توسط ماذ و از دیتاسنتر افرانت در شهر تهران ارائه می شود.پس از آن نیز باید به نکات دیگری چون بهینه بودن وب سایت و مطالب آن و همچنین موفقیت در نتایج موتور های جستجو، توجه کرد. در این مورد نیز می توانید روی تیم راهکار های آن حساب کنید. پس پیشنهاد ما به شما، استفاده از سرویس هایی پرسرعت، پایدار، دارای پشتیبانی عالی و قیمت مناسب در مقایسه با خدمات است.

با خرید سرور مجازی از شرکت ماعلاوه بر استفاده از پهنای باند وسیع، از امنیت بالای این سرور مجازی نیز بهره مند خواهید شد.

با تشکر موفق باشید

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

آرامش با گوش دادن به موسیقی

آیا با گوش دادن به موسیقی، احساس خوبی به شما دست میدهد؟

موسیقی از سالهای بسیار دور ، همزاد بشر بوده و انسان با گوش دادن و نواخت آن، به ارامش و شادمانی می رسیده است.


موسیقی از دیدگاه فلسفی و روانی

عنوان فوق، نام کتابی است از مرحوم علامه محمدتقی جعفری. همانطور که از این عنوان بر می‌آید، موضوع کتاب، موسیقی است. علامه جعفری در این اثر، مانند سایر آثارش، موضوع مورد بحث را به ژرفی و دقت کاویده است. نسخه‌ای که من از این کتاب در دست دارم در 156 صفحه توسط نشر کرامت در سال 1378 به چاپ رسیده است. برای آشنایی بیشتر دوستان عزیز با کتاب فوق نمونه‌ای از بحثهای ایشان را نقل می‌کنم.

 

ادامه مطلب...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

دلنوشته های عاشقانه غمگین

دلنوشته های عاشقانه غمگین

 

با تشکر از همه دوستان مهربانی که نظراتشان را درباره یادداشت پیشین عرضه داشتند، همگی ایشان را برای روشن شدن بیشتر بحث به مطالعه کتابی که معرفی کردم (موسیقی از دیدگاه فلسفی و روانی _ علامه محمدتقی جعفری) دعوت می‌کنم، تا خود بخوانند و بیندیشند و راست و درست را دریابند و گردن نهند.

راستش را بخواهید چند وقتی است که نمی‌دانم چرا _ و شاید هم می‌دانم! _  احساس دلتنگی می‌کنم. اصلا حال و حوصله بحث و گفتگوی علمی و ... را ندارم! خدایا مرا چه شده است؟! ...

 باید تشکر کنم از دوستان خوبم در این مجله که مطالب و دلنوشته های عاشقانه شون رو برام ارسال می کنن .

از نظرات همه شما قدردانی می کنم و دوستون دارم

"می‌خواهم یک آشیانه باشم، در غروب زمستان، بر شاخی بی برگ و در گوشه باغی غریب، تا نجوای هستی را، دور از همه هیاهوهای فریبناک، بشنوم و تردید تجردهای کاذب را از خود دور دارم.

ادامه مطلب...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

درمان لک و جوش های صورت و بدن

وجود لک و جوش روی پوست و بخصوص پوست صورت، برای همه ما رنج آور و ناراحت کننده خواهد بود بسیاری از افراد بخاطر زندگی در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک مانند استانهای مرکزی و جنوبی و یا بخاطر حساسیت ، بارداری ، زایمان و بیماری ، لک های تیره ای بر روی پوست صورت آنها ظاهر می شود این مسئله به مقدار زیادی از زیبایی ظاهری چهره و صورت آنها می کاهد .

با پیشرفت علم پزشکی، بی شک راههای گوناگونی برای درمان لک و جوش های صورت و بدن به وجود آمده است اما یکی از روش های کم هزینه، مطمئن و بی عارضه، استفاده از روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت است که برای سالیان سال مورد استفاده بشر برای درمان انواع بیماری ها و افزایش سطح زیبایی افراد بوده است.

خواص روغن شترمرغ

 

روغن شترمرغ و کرم شترمرغ

روغن شترمرغ و کرم شترمرغ را گران نخرید!

فروشگاه اینترنتی نیک خرید به عنوان نمایندگی رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، "بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی و حیوانی طبی در ایران"، برای اولین بار اقدام به ارائه پکیج کامل روغن شترمرغ و کرم شترمرغ (EMU OIL) با تضمین 100% اصل و خالص بودن نموده تا شما عزیزان بتوانید با خرید هر دو محصول در یک بسته، و فقط با پرداخت 26500 تومان، کرم شترمرغ و روغن شترمرغ اصل روجا را بصورت یکجا در یک بسته در اختیار داشته باشید. این محصول دارای گارانتی رضایت از کیفیت است. 

bar

روغن شترمرغ اصل

فروشگاه نیک خرید تضمین کننده 100% خالص بودن روغن شترمرغ و کرم شترمرغ ارسالی برای شما می باشد.

فروشگاه نیک خرید به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی روجا، تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. روغن و کرم شترمرغ اصل روجا، بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از بطن طبیعت تهیه شده است.

ما به عنوان نماینده رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، کرم و روغن شترمرغ اصل، مجوزدار و دارای هولوگرام، به شماره ثبت: 40071 و پروانه بهره برداری: 10268/6 و پروانه ساخت: 1929 را با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی نیک خرید تضمین میکند این پکیج، حاوی طبیعی ترین و باکیفیت ترین روغن شترمرغ و کرم شترمرغ موجود در ایران است.

خواص روغن شترمرغ اصل:

روغن شترمرغ اصل در هوای سرد به حالت جامد و سفید بوده و در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) و محیط های گرمتر، به حالت مایع طلایی رنگی در می آید. روغن شترمرغ اصل روجا، در شیشه ای تیره رنگ برای جلوگیری از نفوذ نور شدید به درون بطری و افت خواص شفابخشی و درمانگری بی نظیر آن بسته بندی شده است. روغن شترمرغ اصل دارای ویژگی های مهم "شفا بخشی و درمان کنندگی" و"تأثیری جادویی بر شفافیت و زیبایی پوست انسان" است.

آیا روغن شترمرغ برای پوست انسان مفید است و خاصیت روغن شترمرغ چیست؟question icon

به گواه تاریخ، ایرانیان و رومیان باستان از روغن شترمرغ در درمان زخم ها و سوختگی و رفع آثار آن استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل، مملو از اسیدهای چرب غیراشباعی است که مستقیماً از چربی های زیر پوست و بافت های چرب بدن شترمرغ تهیه می شود. این چربی، از خانواده امگا و تری گلیسیریدهای مشابه به بافت پوست بدن انسان است و به همین خاطر، تأثیری حیرت آور در درمان عارضه های پوستی انسان داشته و باعث روشنی و شفافیت محسوس آن می شود.

روغن شترمرغ و کرم شترمرغ یک محصول اورگانیک است

کرم شترمرغ برخلاف کرم های آرایشی ساخته شده از مواد شیمیایی صنعتی، کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ گونه عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی نماید. از خواص این کرم ارزشمند میتوان به محو نمودن چین و چروک های پوست صورت و از بین بردن کامل هرگونه آثار جوش، لک و آسیب های پوستی اشاره نمود. این کرم طبیعی برای همه‎ی افراد در تمامی سنین قابل استفاده است.

 

روغن شترمرغ

 

روغن شترمرغ برای صورت
خواص دارویی کرم و روغن شترمرغ

check

پیشگیری از ایجاد چین و چروک در پوست و نیز رفع چین و چروک های پیشین

check

برطرف کننده لکه های ناشی از جوش، آبله و سالک

check

درمان گزیدگی حشرات و آثار آن

check

برطرف کننده سیاهی و پف زیر چشم

check

درمان آثار انواع سوختگی ها

check

درمان آثار انواع زخم ها و بریدگی ها و برطرف کننده اثرات ناشی از بخیه

check

درمان کننده اگزما، پینه دست و پا و از بین برنده قارچ بین انگشتان پا

check

درمان زخم پای افراد دیابتی و همچنین بهبود زخم بستر

check

کمک به رفع تبخال، کبودی، تاول و آفتاب سوختگی

check

از بین برنده کک و مک و رفع خارش های پوستی

check

نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست

check

نرم کننده مو به همراه پیشگیری از ریزش مو و طاسی

check

رفع ترک های پوست بدلیل تغییر وزن

این محصول ارگانیک برای تسکسن درد بسیار سودمند بوده و با استفاده مداوم از آن می توانید سلامتی، لطافت و شادابی پوست و موی خود را تضمین کنید.

خواص روغن شترمرغ

bar

 

خواص زیبائی روغن شترمرغ

checkلایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)

check

بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع

check

صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن

check

کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)

check

قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترکهای بعد از زایمان و ترک های چاقی و لاغری

check

ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه

check

رفع سیاهی های نقاط مختلف پوست بدن از جمله زیر بغل، کشاله ران، زانو، زیر چشم و...

 

barروغن شترمرغ اصل روجا

 

خواص بهداشتی روغن شترمرغ

check

نرم کننده و مرطوب کننده پوست. عملکرد معجزه آسا در شادابی پوست

check

تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی

check

بازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط بد جوی

check

بهترین روغن برای ماساژ (رفع خستگی و آرامش دهنده عضلات و افزایش دهنده جریان خون)

check

حالت دهنده و تقویت کننده موهای ضعیف و پرپشت کننده موهای ابرو و مژه

check

محافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)

check

حالت دهنده و سفت کننده سینه و جلوگیری از افتادگی سینه و شکم در بانوان (به توصیه متخصصان این امر اگر با ورزش های سبک همراه باشد بسیار اثر بخش خواهد بود)

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ برای پوست صورت
روغن شترمرغ اصل

با استفاده از روغن شترمرغ روجا بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید

تحقیقات دانشمندان نشان داه است که روغن شترمرغ اصلی با قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست در جوان ماندن و جلوگیری از چین و چروک های آن بسیار مؤثر بوده و به شادابی و جوان ماندن چهره و پوست  انسان کمک بسیار زیادی می نماید. استفاده از کرم و روغن شترمرغ برای تمام سنین از خردسال تا بزرگ سال توصیه شده است.

مولکول های روغن شترمرغ شباهت بسیاری با مولکول های پوست انسان دارد. به همین خاطر، بسیار سریع جذب پوست بدن انسان می شود. همچنین، بدلیل وجود مقادیر زیاد امگا 3، 6 و 9 که کار ساخت، ترمیم و تقسیم سلول را در بدن انسان انجام می دهند، این روغن باعث ترمیم مفاصل آسیب دیده و ایجاد مایع مفصلی شده و در نتیجه باعث کاهش یا از بین رفتن کامل دردهای مفصلی می شود.

این روغن را بر روی حساس ترین نقاط پوست نیز می توان استفاده کرد. صدها سال مردم جوامع مختلف از روغن شترمرغ برای زیبایی و جوانی پوست و یا درمان بیماری استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل روجا، به دلیل 100% طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی، هیچگونه حساسیت و عارضه ای به همراه ندارد. با استفاده مداوم از کرم و روغن طبیعی روجا، عارضه‎های پوستی خود را بهبود بخشید، با دردهای عضلانی و مفصلی خود برای همیشه خداحافظی کنید، زیبایی پوست و موی خود را دوچندان کنید و احساس شاد بودن و شاد زیستن را به خود و دیگران هدیه دهید.

روغن شترمرغ اصل

از زمانهای بسیار دور در مصر باستان و قاره استرالیا از روغن شترمرغ برای درمان دردهای موضعی، درد مفاصل، بهبود آسیب های پوستی و تسکین دهنده التهاب استفاده شده است. بومیان استرالیا بیش از 40 هزارسال از این روغن به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی استفاده کرده اند. روغن و کرم شترمرغ اصل، بخاطر دارا بودن مولکولهای بسیار بزرگ و جذب اکسیژن بالا، باعث افزایش گردش خون در محل مورد استفاد شده و به ترمیم و بازسازی پوست و درمان صدمات جسمی سرعت می بخشد.

 روغن شترمرغ

خاصیت شترمرغ:

روغن شترمرغ به دلیل وجود مقادیر بسیار زیاد اسید اولئیک و عدم وجود فسفر در آن، خاصیت نفوذپذیری بسیار بالایی در پوست انسان دارد که این ویژگی در کرمها و تقویت کننده های دیگر کمتر دیده می‌شود. خاصیت نفوذپذیری بسیار بالای روغن شترمرغ سبب نفوذ آن در لایه‌‌های زیرین پوست می‌شود. روغن شترمرغ دارای 3 اسید چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است که برای برای شادابی و سلامت پوست انسان ضروریست. این اسیدها در بدن انسان تولید نمی شوند و لازم است که به صورت روزانه به بدن برسد. روغن شترمرغ هیچگونه اثر تحریکی و سوء جانبی بر روی پوست ندارد و اثر آن بر روی پوست همانند اثر آب بر روی پوست، بی زیان است.

خاصیت روغن شترمرغ

روغن شترمرغ با خاصیت آنتی باکتریالی خود از رشد باکتریها ممانعت به عمل می‌آورد. چنانچه بر روی پوست و مو مصرف شود، رشد باکتریها را متوقف کرده و در مورادی که ریزش مو ناشی از باکتری های مهاجم باشد، باعث کاهش و قطع ریزش مو خواهد شد. روغن شترمرغ منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند (غیر کومدوژنیک)؛ بنابراین برخلاف بسیاری از کرم های رطوبتی سبب بروز جوش بر روی پوست‌های تمیز نمی‌شود. این در حالیست که روغن های معدنی که یکی از رایج ترین حامل‌های موجود در محصولات آرایشی می‌باشند، شیوع جوش های پوستی را به دلیل انسداد منافذ پوستی افزایش می‌دهند.

 

روغن شترمرغ یک مرطوب کننده‌ی بسیار مطلوب برای پوست به حساب می آید چرا که در کنار سایر ویژگی‌های حفاظتی روغن شترمرغ، موجب پیشگیری از فرایند پیری پوست می‌گردد. محققین عقیده دارند که ترکیب منحصر به فرد اسیدهای چرب اشباع شده و غیر اشباع در روغن شترمرغ، مسئول قابلیت نگهداری از آب توسط لایه های سطحی پوست می‌باشد. روغن شترمرغ دارای خاصیت ضد التهابی است. از نتایج این ویژگی میتوان رویش مجدد مو، ضد درد، ضد التهاب، کاهش تورم و سفتی مفاصل، کاهش درد ناشی از سائیدگی‌های پوستی و کاهش دردهای کشیدگی عضلانی ناشی از ورزش دانست.

 

روغن شترمرغ اصل

روغن شترمرغ حداقل حاوی 70% اسیدهای چرب اشباع نشده است

اسیدهای چرب اشباع (عمدتاً میریستیک و پالمیتیک) ممکن است موجب افزایش کل کلسترول یا کلسترول بد (LDL) شوند که خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق را افزایش می دهد. مؤثرترین راه به منظور کاهش اثرات نامطلوب اسیدهای چرب اشباع، افزودن اسیدهای چرب غیراشباع و اسید اولئیک یا ترکیبی از این دو می باشد. بزرگترین جزء اسید اولئیک، اسید چرب امگا 9 اشباع نشده است. 

روغن شترمرغ بطور طبیعی شامل میزان بالایی اسید لینولئیک (امگا 6) - ماده شناخته شده برای توقف درد ماهیچه و عضله - و اسید اولئیک (امگا 9) می باشد که تاثیری ضد التهابی بر ناحیه ی درد دارد. تحلیل اسید های چرب موجود در روغن شترمرغ مشخص کرد که این روغن حاوی تقریباً 70درصد از اسیدهای چرب اشباع نشده شناخته شده می باشد. عمده ترین اسید چرب یافت شده در روغن شترمرغ اولئیک اسید (امگا 9) است که غیراشباع و تک حلقه ای است و بیش از 40 درصد از کل اسید چرب موجود در این محصول را به خود اختصاص میدهد. همچنین روغن شترمرغ حاوی 20 درصد لینولئیک اسید (امگا 6) و 1 تا 2 درصد اسید آلفا لینولئیک است.

 

روغن شترمرغ

 

اسید های چرب اشباع نشده، در درمان انواع آرتروز و التهاب و درد مفاصل نیز توسط متخصصین تجویز می شوند. روغن شترمرغ آنتی باکتریال و ضد تورم است. ضد تورم بدین معنی که در درمان هر نوع درد ناشی از تورم مانند آرتروز، دردهای عضلانی، سردرد، میگرن و... به کاهش تورم بافت های بدن انسان کمک کرده و در نهایت باعث توقف درد می گردد.

مزایای روغن شترمرغ

 استفاده از کرم و روغن شترمرغ بر روی پوست بصورت مداوم، باعث جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک های دست و صورت می شود. این امر در بازسازی و بهبود پوست بسیار موثر بوده و در برطرف کردن سیاهی پوست در نواحی زیر بغل، روی زانو، زیر چشم و... کمک شایانی می نماید. استفاده از روغن شترمرغ پس از دوران بارداری و یا پس از کاهش یا افزایش وزن، در رفع ترک های پوستی بسیار مؤثر است.

 

 با استفاده از روغن شترمرغ  وکرم شترمرغ اصل بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید.

پک کامل کرم و روغن شترمرغ محصول لابراتوار روجا شامل:

1) کرم شترمرغ ویژه بهبود آسیب های پوستی

2) روغن شترمرغ تسکین دهنده دردهای عضلانی و مفصلی

شیوه مصرف روغن شترمرغ

محل عارضه را با آب ولرم و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. برای اثر بیشتر، می توانید محل درد را با دستمال ببندید. برای ترمیم و بهبودی مفاصل، استفاده مداوم از روغن شترمرغ به مدت یکماه توصیه می شود. توصیه می شود محل درد را  گرم نگه دارید.

افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می برند، نظیر کارگران، خیاطان و کاربران کامپیوتر که کارهای تکراری با دست انجام میدهند، یا بیماران مبتلا به رماتیسم، دردهای کمر و زانو و...، برای تسکین درد و ترمیم مفاصل، روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی ماساژ دهند. اثرات تسکینی در طی سه تا هفت روز بسته به شدت درد ظاهر خواهد شد.

ورزشکاران حرفه ای و فوتبالیست ها که همیشه با آسیب دیدگی های مکرر دست به گریبان هستند و همچنین افرادی که دچار کوفتگی و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندوم ها و لیگامنت ها شده اند، برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه درد را به مدت ده دقیقه به خوبی با روغن شترمرغ روجا ماساژ دهند و این کار را تا حدود یک هفته بطور مداوم ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب و بستن ناحیه درد، باعث تسریع در فرآیند بهبودی خواهد شد.

برای شستشوی دست و صورت، بهتر است از صابون شترمرغ و یا حت المقدور از صابون های گیاهی و یا صابون بچه استفاده نمایید.

درصورت تمایل می توانید صابون شترمرغ را نیز از همین فروشگاه تهیه فرمایید.

 توصیه مهم

در دوران بارداری و شیردهی مصرف این دارو توصیه نمی شود

شرایط نگهداری روغن شترمرغ

در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماً آن را در یخچال نگهداری نمایید و هر بار پیش از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد قرار داده تا به حالت مایع درآید.

 

bar

گارانتی نیک خرید

گارانتی

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی که توسط شما معرفی می شود واریز خواهد شد. فروشگاه نیک خرید به عنوان نماینده مستقیم لابراتوار روجا محصول اصل و دارای هولوگرام را با تضمین بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار می دهد. در صورت عدم رضایت شما از این محصول، پول شما بی کم و کاست به شما برگشت داده می شود. معیار خوب و یا بد بودن محصول فقط گفته شماست و نیاز به دلیل دیگری ندارد.

 

توصیه مهم: تنها فروشنده محصول اصلی کرم و روغن شترمرغ به نمایندگی از لابراتوار روجا فروشگاه نیک خرید است. شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین روغن شترمرغ موجود در ایران را از این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است فروشگاه نیک خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعای شفابخشی محصولات مشابه بی کیفیت و غیراستاندارد ندارد. ما اکیداً توصیه میکنیم تنها از محصول اصل که دارای ویسکوز و هولوگرام لابراتوار روجا و مجوز از وزارت بهداشت می باشد استفاده نمایید.

 خرید کرم و روغن شترمرغ اصل روجا


برای خرید روغن شترمرغ و کرم شترمرغ ، با کلیک بر روی شکل زیر و با پرکردن فرم ، سفارش خودرا درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به مامور پست بپردازید.

با انتخاب روش ارسال پست سفارشی ، سفارش شما طی 4 یا 5روز ، و انتخاب پست پیشتاز ،سفارش شما طی دو تا سه روز ،بدست شما خواهد رسید

                                     http://www.kharidbasket.ir/Default.aspx?PID=130&SID=21136                                                       

چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید، کافیست نام محصول را به سامانه پیامک فروشگاه به شماره 500020100510   پیامک نمایید و منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید.

 

۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

از بین بردن موهای زائد

درمان موهای زائد و از بین بردن موهای ناخواسته ، مشکل بزرگی است که از ابتدا با ما بوده است گرچه امروزه و با پیشرفت علم پزشکی، از بین بردن موهای ناخواسته زائد، توسط لیزر ، امری بدیهی و بسیار آسان شده است اما هزینه بالای آن این کار را برای تنها برای برخی از افراد مقدور کرده است.

یکی از روش های مطمئن، کم هزینه،دائمی و بدون عوارض جانبی، استفاده از روغن مورچه مرغوب وبا کیفیت است که طی سالیان سال، آزمایش خود را بخوبی پس داده و می توان گفت که استفاده از روغن مورچه ، پس از لیزر درمانی،  قطعا بهترین گزینه برای از بین بردن دائمی موهای ناخواسته و زائد است.

منظور از موهای ناخواسته، موهایی مانند موی ریش و سبیل ویا موهای پا می باشد که وجود این موها برای بانوان قابل تحمل نبوده و برای افزایش سطح زیبایی چهره و بدن و از بین بردن این موها، معمولا هزینه های زیادی را متحمل می شوند.



ادامه مطلب...
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه